?

Log in

No account? Create an account

Thursday, March 6th, 2008

Louis Vuitton Fall 2008 rtw

_ele_
Some of the clothes = yay
Shoes = fierce
Head things = interesting
Bags = hate with a passion still








(Leave a comment)

Monday, March 3rd, 2008

Miu Miu fall 2008 rtw

_ele_
Erm... I sort of love/hate it. Hate the hat things though.








You just know it'll be everywhere in editorials.
(Leave a comment)

Haute Fall 2008 rtw

_ele_




(Leave a comment)

Martin Grant Fall 2008 rtw

_ele_
Yeah I really do love looking at coats at the moment haha




White tights are everywhere this season!
(Leave a comment)

Friday, February 29th, 2008

Chanel Fall 2008 RTW

_ele_
Well this totally makes up for the disaster that was the last spring collection.

There were a few misses but overall this is a solid collection.

The tights... the hats <3

The first outfit is my favourite. WANT.

+++ HereCollapse )
(Leave a comment)

Thursday, February 28th, 2008

Viktor & Rolf: Fall 2008 rtw

_ele_
I am saying YES to all these NO's!









(Leave a comment)

Vivienne Westwood Fall 2008 rtw

_ele_
<333




I love the arms on this:




LOL stilts
(Leave a comment)

Givenchy fall 2008 rtw

_ele_
I'm going to pretend all the blingy crap didn't happen.







I love the shape of this top:

And...change the gold to something else and we'll talk


idk I am loving frills at the moment for some reason.
(Leave a comment)

Tuesday, February 26th, 2008

Luisa Beccaria Fall 2008 rtw

_ele_







I thought this whole collection was quite adorable.
(Leave a comment)

Dior Fall 2008 rtw

_ele_
Bleh. Either John is losing his touch (I hope not!) or they are pushing him into certain directions... I'm thinking it is the latter because from what I've seen previously, and in his own line the guy is a creative genius. It makes me sad. I'm sure it will grow on me when I see it in motion or the detail shots. But I wasn't overly impressed with the last HC collection either. Ugh.

Anyway... it isn't bad...just not as good as previous collections.







(Leave a comment)
Previous 10