March 5th, 2007

all alone ff8

(no subject)

girls alllll suck. thats right you are all awful. its true *nods* you just fuck about with guys or lead them on or whatever. it makes me wonder why we even bother in the first place. but then that only lasts like a nanosecond. cos girls are at the same time great, great if your with one you like and she likes you back and you just hang out or go out or whatever and do coupley stuff. nothing better. but 9 times out of ten it just doesnt work that way for me,sadly.

on a slightly sepereate issue...

i need to meet new people, new girls. change this pattern. oh if only you were single. oh if only you had a twin or whetever. you are perfect but even if you suddenly became single it still wouldnt work, and i know i'd never ask you.

Goodbye to love,
Well it's a ride that will push you up.
Right against the wall.
Take apart your head.
Right against the wall.
Chew it up and swallow it.
  • Current Music
    Degausser - Brand New

(no subject)

dear you,

There's nothing I wouldn't do
To hear your voice again
Sometimes I wanna call you
But I know you won't be there

Ohh I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself by hurting you

Some days I feel broke inside but I won't admit
Sometimes I just wanna hide 'cause it's you I miss

-me

dear you,
am i really that bad?
all i want is to hear you say you could never be with me enough, and you could never feel this way about someone else, and you'd do anything for me.
i'm selfish and i'm sorry. i'm just scared my feelings for you are so much stronger than yours for me. actually, i know they are.
-me

(no subject)

soemtimes i wish that
thre was someone who cared abotu me ten times as much as i did about them
loved me as much as i love them
sometimes i want to tell you how i feel about you
but its not that easy..
espcailly when you know that the person dosent feel the asme way about you
and that thigns would never be the way i want it.

ON AN OTHER NOTE
i hate it when people CREATE thier on problem..
you asy that youre toofat when youre like a size 1
you dont want to eat crackers or marshmellows cause you dont awnt to get fat and get those calories
WTF?
the next think you know you wont want to chew gum cause they give you carlories too.
you tell people about all this shit and say that you dont want sympathy for it.
OBIOCUSILY if you tell people these thigns noones just gonna say
" so what?"
if you dont awnt syhmpathy for it dont tell anyone..
you say you hate the way yuo are now
when youre the one creating the problems if you dont want to have the problems then stop trying to fit in with the these certain people.

(no subject)

Dear You,
You really are my best friend.
Thanks for last night, you made a crap weekend okay.
Its been good seeing you this weekend.
Only time ive had fun was when I was with you.
I liked our chats last night, even though you just mocked me most of the time lol.
Btw you still talk nonsense in your sleep.
This weekend should be fun.
Get the old crew out for a banter filled time.
But lad, you take a pill again I will kill you.
I dont care if you took 1 or 50 its still as bad in my eyes.
I just dont wanna see you turn out like him.
Would hate it if you went that way again

Anyways, your my wee rock and I love ye for it.

xx


ps. Still wish we were together tbh.

(no subject)

dear cate.
im tired of this game. and im not going to put up with it anymore. you can think youre the coolest person in the world but you know what? you used to be cool. and im not going to take it anymore. youre mean. youre cold. and youre just not a nice person anymore. im not going to put up with this, i choose to be your friend again today crap. im not like that. and it bothers me. so, im ending this now. im sorry, but i have nothing to say to you anymore. have fun being cool i guess. im so over this whole thing.
-vanessa.

dear school
i refuse to do anymore work for you until after break. so there! take that. dont fail me haha
love student