?

Log in

No account? Create an account

30 June 2006 @ 11:36 am
{ Multifandom icon post - Die Ärzte, Placebo, Subway to Sally, Apocalyptica - 20 icons }  
[13] Die Ärzte
[04] Placebo
[02] Subway to Sally
[01] Apocalyptica

[+] want > take > have > credit.
[+] comments are sugar :)
[+] do not alter. textless are not bases.
[+] do not hotlink.
[+] enjoy!

Teaser:

Die Ärzte

01 02 03 04
05 06 07 08
09 10 11 12
13

Placebo

14 15 16 17

Subway to Sally

18 19

Apocalyptica

20

Ressources
Do you want to affiliate with _karmageddon_? Please comment here. :)
Friend this community ♥

Current Mood: accomplishedaccomplished
Current Music: Die Ärzte - Dos Corazones ♥

Ninsheliarania on June 30th, 2006 10:04 am (UTC)
I love the Placebo Icons ^_^ Very nice! Love the band *g* The music is soooo great.
I'm Jack Sparrow's jar of dirt. [Don't touch me!]: Placeboninnui on July 1st, 2006 08:25 am (UTC)
Thank you ^_^ I love the band, too. Their music gives me something every time I hear it. *sigh*
(Deleted comment)
I'm Jack Sparrow's jar of dirt. [Don't touch me!]: die aerzteninnui on July 1st, 2006 08:25 am (UTC)
*tehe* Enjoy :D
The piper never dies.: fangirlysorgenmond on June 30th, 2006 10:40 am (UTC)
*räusper*[fangirl]

DÄ! STS!

........

[einige momente um die situation zu erfassen]

........

omg. *fangirl* *drops dead*

ich liebe dich!!! *______________* xD

nehm mir die #s 01, 03, 04, 05, 06, 07, 09 (ich liebe dieses bild XDDDD!!!!), 10 und 11 mit. und sts sowieso ^________^

*drops dead* *fangirl* *tot*

[/fangirl] das war alles, was ich zu diesem post zu sagen hatte. *räusper*
(Deleted comment)
The piper never dies.: Football - Poldi/Schweini XDsorgenmond on June 30th, 2006 11:28 am (UTC)
teh original fangirls brauchen das XDD
I'm Jack Sparrow's jar of dirt. [Don't touch me!]: slashninnui on July 1st, 2006 08:29 am (UTC)
ROFL Nu, das ist ja mal ein wunderbarer Kommentar! Der wird in Ehren gehalten ^________________^

Gaaaaahhahahahaha! Ich liebe das Bild von # 09 auch so! Ich guckte die Seite mit den Thumbnails so an und dachte "Ist es das, was ich denke *click* - - OMG, es ist was ich denke!!!" Und schon war es vericonned!! XD *muss das Icon gleich mal benutzen*

Wegen dem deaddroppen - ich gehe doch recht in der Annahme, dass ein Fängörl 1000 Leben hat, oder?
The piper never dies.: Football - Poldi/Schweini XDsorgenmond on July 1st, 2006 02:13 pm (UTC)
XD ausgedruckt, eingerahmt und an die wand gehängt? XDD

ich muss unbedingt platz schaffen, damit ich das auch benutzen kann XDD

mein fangirl ist unsterblich XD zumindest kann sie immer wieder auferstehen. wär ja schlimm wenn nicht O____________O
I'm Jack Sparrow's jar of dirt. [Don't touch me!]: subway to sallyninnui on July 1st, 2006 04:34 pm (UTC)
Ehm... ich mache es wie Maria. Ich nehme die Worte und bewege sie in meinem Herzen ^_____^

Naah, du musst ja nicht. Du kannst sie dir auch in einen Ordner tun und ab und zu anstarren XD

Ich guck hier gerad England gegen Portugal - is noch ein bissl trocken das ganze, aber der Moderator ist gut drauf ^_____^ Dass Campino denkt, dass das Spiel tote Hose ist, ist schon witzig!!
The piper never dies.: Footbal - Arne smilesorgenmond on July 1st, 2006 05:14 pm (UTC)
thihi so geht's auch ^___^

XD stimmt.

bwahaha. ja das war so toll! ich guck auch grade. ^____^
sutkarak on June 30th, 2006 06:42 pm (UTC)
I really like your style of coloring. ^_^

Very nice!
I'm Jack Sparrow's jar of dirt. [Don't touch me!]: Botw | desperate passionninnui on July 1st, 2006 08:29 am (UTC)
Thank you ^______^
Lynnnaarnies on July 1st, 2006 08:32 am (UTC)
oooooo, placebo icons!! taking them all & will credit. thanks!
I'm Jack Sparrow's jar of dirt. [Don't touch me!]: whoohooninnui on July 1st, 2006 08:44 am (UTC)
Great ^___^ I'm glad that you like them.
Ana: 2-crouching Brianliquidsky on July 17th, 2006 09:04 pm (UTC)
Taking number 14! That picture is one of the sexiest pictures of Bri. I love it!
I'm Jack Sparrow's jar of dirt. [Don't touch me!]: Placeboninnui on July 17th, 2006 09:13 pm (UTC)
He's indeed a sexy boy, especially in this pic. Enjoy ^_______^
(Deleted comment)
I'm Jack Sparrow's jar of dirt. [Don't touch me!]: Misc | thermometerninnui on August 27th, 2006 10:46 am (UTC)
Hee ^^ Glad you like them so much :D Very welcome!
skypilot_dlm: Farin1skypilot_dlm on October 28th, 2006 03:49 am (UTC)
Geil! Nehm mir die nummers 3, 7, 11. Danke!!
leseparatist: [dw] tardis bad wolfnovin_ha on December 20th, 2006 12:43 pm (UTC)
Snagging #16, thank you!
Rob: August grinsrobtengel on December 2nd, 2007 02:46 pm (UTC)
Thanks! Taking some Ärzte stuff and one STS-icon! Lovely work! :)
all it takes is one decision, a lot of guts..: Edge- ROCK ONwhatthefuckbenj on January 9th, 2008 08:18 pm (UTC)
Took some of the Placebo and Die Ärzte icons. Will credit. Thank you!!
katrina: sga - jennifer keller2vampire_sessah on October 8th, 2010 04:48 pm (UTC)
subway to sally <3