?

Log in

No account? Create an account

Previous | Next

Don't mess with Puyi!

Puyol's on the new tv3 ad of the campanades along with his Crackòvia alter ego!
This is HILARIOUS!!
Can't imagine the consequences if he had fight back at el clásico when Sergio Ramos hit him lol
TV3 guys certanly know how to make me happy!!
You must love his laugh <333






Little translation

Crackòvia Puyi (CP): This year the presenters of the campanades will be Laia Ferrer and me
Real Puyi (RP): No, I'll be the presenter
CP: No, I 'll be it
RP: No, me
CP: I'll be it
RP: no, me!!
CP: I'll be it!!
RP: No, me!!!
CP: I'll be it!!!!!
RP:  I've said you won't be it!!
CP. Well, yeah, maybe he's going to be the presenter

(sorry for my lame english!)

Comments

( 13 comments — Speak )
crackonteur
Dec. 30th, 2010 09:47 pm (UTC)
Hahhaa yesssss thanks for sharing!
reshuffled
Dec. 31st, 2010 02:24 am (UTC)
YOUR ICON! <333
pharmacists
Dec. 30th, 2010 10:48 pm (UTC)
lol omg i love this so much
walker_sarah
Dec. 30th, 2010 10:52 pm (UTC)
lmao that's awesome

I love Puyi's smile at the end :)

Thanks for sharing & translating this :)
miss_black91
Dec. 30th, 2010 10:53 pm (UTC)
AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW I watched it on TV3 <33333333333333333 his smile in a big tv is just jhsfjkdlfsgjkfdgjkñsfjlñd

my bb <333333333333333333333333333333333333333333333
footballfangirl
Dec. 30th, 2010 11:07 pm (UTC)
I love this! Thanks for sharing!
wannabeinsicily
Dec. 30th, 2010 11:27 pm (UTC)
bahahahaha he can't stop loling i love this ad xD
noncough
Dec. 31st, 2010 02:18 am (UTC)
omg hahahaha I love Puyi <33
reshuffled
Dec. 31st, 2010 02:23 am (UTC)
LOL I love how Puyol is tight with his Crackovia self. Wish it was the same for Iniesta XD

Thank you for translating!
roseofdarkness
Dec. 31st, 2010 03:01 am (UTC)
OOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooooh
asdfg
Dec. 31st, 2010 03:24 am (UTC)
lmao i love them both
bleeding_dry
Dec. 31st, 2010 04:44 am (UTC)
Thanks sooooooooo much for sharing this!

<33333333
hey_larry
Dec. 31st, 2010 11:20 am (UTC)
Hahaha Puyi can't stop laughing. He'd make a terrible actor lmao.

And I <3 that they seem to get along well.
( 13 comments — Speak )

Hello there!

Welcome to _fcbarcelona_,
a community made by Barça fans for Barça fans. First of all, not all content posted in this community is available publicly. To view unlimited content in this community you will need to become a member. As a member you can post and discuss the latest Barça news, transfer rumors, fun posts, and live match with other culés.
For more information about us and how to become a member you can view our profile.
Visca Barça!

Profile

fcb cocoa
_fcbarcelona_
Futbol Club Barcelona
Twitter

Latest Month

August 2013
S M T W T F S
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Powered by LiveJournal.com
Designed by Tiffany Chow