Louise (niaelie) wrote in _dutch_lj_users,
Louise
niaelie
_dutch_lj_users

Hallo daar :)

Hallo, Ik ben Mukkie 21 jaar. Ik woon nog thuis, maar dat gaat hopelijk snel veranderen.
Ik studeer Grafisch Vormgeven in Utrecht, en ga spoedig op stage (SPANNEND!!!)

Speel ik ook Neopets, Rescreatu, Ovipets, World of Warcraft, Star Wars The Old Republiek, Sims en spellen voor de Xbox 360, PS3. Ik ga ze niet allemaal opnoemen anders ben ik wel een tijdje bezig.

Ik heb ook 3 aquariums (60x30x30 T, 30x19x19 T, 35x20x40 K) . Ik ben net overnieuw begonnen met mijn grote aquarium er zitten nu 9 neontetra's en 5 dwerg coridoras in. In de kleinste zit een mannelijke Betta en de middelgroote 2 (grote) sluierstaart goudvissen. Die arme stakkers moeten eigenlijk in een groter aquarium.

Subscribe

• brand new brand new!

hoi hoi! :D mijn naam is rachel, je spreek het op z'n engels uit dus als reetsjol! ik ben 14 jaar oud en ik verjaar op 10 januari ^^ voor een foto…

• (no subject)

Allooo, ik ben Sari. 16 jaar en wonend in Antwerpen (Kalmthout). Ik ben momenteel student op de kunstacademie in Antwerpen. Ik ben hartstikke…

• (no subject)

- Naam, leeftijd : Hoi, Ik ben Alicia en ik ben 16 jaar oud. - Foto! : http://www.flickr.com/photos/arielliz/ ( Mn flickr, comments maken me…

• Post a new comment

Error

Anonymous comments are disabled in this journal

default userpic

Your IP address will be recorded 

• 2 comments