alicia (afraid_to_fail) wrote in _dutch_lj_users,
alicia
afraid_to_fail
_dutch_lj_users

- Naam, leeftijd : Hoi, Ik ben Alicia en ik ben 16 jaar oud.
- Foto! :
Photobucket

http://www.flickr.com/photos/arielliz/ ( Mn flickr, comments maken me heel blij ;) )
- Woonplaats: Dus sorry, ik ben geen echte Nederlander, ik ben eigenlijk een Belg die in Alsemberg woont, MAAR ik hou van Nederland en wou stiekem, of eigenlijk toch niet zo stiekem, dat ik een nederlander was.
- Studie/werk: Het vijfde middelbaar zit er voor mij op, hierna nog een jaartje en dan hoop ik een jaar naar Amerika te kunnen gaan bij mn familie ( want ik ben ook half amerikaan)
- Hobby's : Op de computer vanalles doen :p Veel naar muziek luisteren, meezingen (ookal kan ik dat niet zo goed), schommelen, foto's trekken, enz
- Indien LJ friends-only; waar schrijf je over: niet friends-only, maar dit is eigenlijk mn geheime account die sinds kort niet meer geheim is. In deze lj schrijf ik dus vooral over.. mezelf, en mn gevoelens. Dus als je zo van dat gezever dat bijna op emo lijkt niet aankunt, moet je niet bij mij zijn, maar als graag met mij wilt discussiëren over vanalles dat met het leven te maken heeft, wil ik graag vriendjes zijn ! :)
Ik hou vooral van mensen die aandacht hebben voor de kleine dingen, die meer zien achter de dingen die andere mensen nonsense vinden.

Add mij please en ik zal je waarschijnlijk terug adden ( als je maar een half 'beleefde' lj hebt, met dus niet te veel gevloek enzo ;) )
(ben nu wel ff drie weekjes weg maar ik kom terug, beloofd! )
Subscribe

• Hallo daar :)

Hallo, Ik ben Mukkie 21 jaar. Ik woon nog thuis, maar dat gaat hopelijk snel veranderen. Ik studeer Grafisch Vormgeven in Utrecht, en ga spoedig op…

• brand new brand new!

hoi hoi! :D mijn naam is rachel, je spreek het op z'n engels uit dus als reetsjol! ik ben 14 jaar oud en ik verjaar op 10 januari ^^ voor een foto…

• (no subject)

Allooo, ik ben Sari. 16 jaar en wonend in Antwerpen (Kalmthout). Ik ben momenteel student op de kunstacademie in Antwerpen. Ik ben hartstikke…

• Post a new comment

Error

Anonymous comments are disabled in this journal

default userpic

Your IP address will be recorded 

• 1 comment