michael alig

(no subject)

you know what i REALLY FUCKING HATE?!?! People who can't figure out when to shutup. There are those that go on and on about stupid crap you really don't give a shit about, and after you tell them so, they STILL DON'T SHUT UP. Also, there are those other people who just love looking for an arguement. Like my friend cody. GOD FORBID I HAVE AN OPPOSING OPINION. He's starts ranting on and on about why his side's right and mine wrong, and after awhile of arguing, i'll say,"Look, I'm not goign to change your mind, and you aren't goign to change mine. Let's leave it be." He says sure. BUT NO. HE KEEPS GOING ON. AFDSGHTGNVAEDGJHGDBV SHUT THE FUCK UP PEOPLE!!!!!! Jesus.


*kitty*



blearg i eat your brains, and oreo pudding made me feel sick.
  • Current Music
    video killed the radio star - the buggles

(no subject)

arg I hate stupid people who like stupid music and think it's all hardcore or something. This kid I know was talking to me and asked if I had ever heard of AFI. Wow. How obscure. I want to punch somebody through a wall. I hate talking about music to people because everyone I know is completely retarded
poisonthewell

(no subject)

this community is amazing! i came across it and i was like whoa! NEED TO JOIN!

i hate stupid people.
specially the people who don't type out words, aka tlk lke dis. just write out the words, damnit!
and people who just stand in the middle of a clear walking path, and don't move, because they wanted to.. DIEDUMBFUCKSDIE!

(no subject)

yeah... no one wants to hear me rant..
but im going to anyway..


all of today everyone was being so fucking pissy.
everything i said seemed to be offensive to someone who heard me say it..
and no one was making sense.
then i was gonna hang out my my friend..
but im not good enough for her
so she ditched me for some girl that just yesterday she told me she hated.
after that.. i decided to call someone to make plans to do something else..
but everyone i called seemed to be doing something more interesting.
and then my boyfriend called..
and i got oh so happy.
but then he broke up with me.
i dont really mind about that tho..
i was gonna break up with him anyway.

yeah.. i feel so insanely alone right now.
  • Current Music
    slunt -- never say never
Glitters by Shatteredshardsofme.net

Hey All You Ranters...

If any of your ranters in here want to check out another rant community, me and my Best friend Shina made one so come check it out:




We're only a community of 3 right now, but I would like fellow bitchers to join!!

Thanks and keep Ranting,
Violentsteph

  • Current Mood
    aggravated aggravated

(no subject)

Cocksuckinmotherfuckinpimpdaddywannabebitchwhore. I really hope you guys understood that. So how's this for an update. He didn't work today he was just there to see randi. He expected someone else to tell me that he was in town to see people then. So i got to see him for about 10 minutes and now he's in a pissy mood because randi's pissed at him because i didn't want to tell her who i was when i call looking for tim for chris. I fucking give up, I am at least for the next week going to BA just for work and then I'll see if he actually notices anything. I hope they continue to fight and i hope she kicks him out so he's on his ass again. Then maybe he'll realize that i am right again. And right now I'm so pissed off that if i knew where BryBry was I would go drag his ass out of bed and rape him til the sun came up. And maybe longer depending on if i felt better or not. But then again u can't rape the willing. But it would still be fun. I need some alcohol and all that's in the frige is Corona's, yuck. Kenny went mudbogging without me, oh well maybe next time. So now I'm gonna watch some tv and sleep on the couch cuz Kai's pissing me off.
  • Current Mood
    pissed off pissed off

(no subject)

You mother fucking moron, comming on like that and swearing at me like you own the place. So the place is garbage hey? Only piece of garbage around here is you. Your're too fucking stupid to understand it anyway, Im surprised you knew how to turn your computer on. Moron. Go back to playing with your barbie dolls, probably the only thing youre good at, sad pathetic little thing. Die!