November 20th, 2004

(no subject)

so you all want this community to be lil more active so ill come up with something.  this will be a copy and paste thing.  ight everyone copy and paste it and feel it out.  and lets home everyone post a comment for people.... comments comments comments....yah comments lol. 

name:
Age:
Location;
School:
Maskot:
birthdate:
eyes:
Height:
hair:
Sex:
AIM/AOL:
Yahoo IM:
Email:
boyfriend/girlfriend:
sexuality:
favorite food:
favorite band:
favotire sport:
Style:
Brittany spears or spear brittany?
Kerry or Bush?
Punk or Rap?
Metal or Pop?
Country or Oldies?
favorite subject?
birthday:
favorite color:
favorite store:
shoe size:
shoe brand:
brand in general:
Car:
Smoke cigs?
Smoke weed?
Anything else?
Drink?
Good girl or bad?
Believe in God?
Favorite movie?
job?
Favorite animal?
Pets:
Siblings:
Crush:
Like this shit??? lol


answer what you want.  aint tryna get in your buisness or anything. just tryna get this community up...ya know how it is.

(no subject)

name: Erica
Age: 16
Location; morgan hill, ca
School: live oak high school
Maskot: acorn
birthdate: 4/27/88
eyes: brown
Height: 5'2"
hair: brown
Sex: female
AIM/AOL: fr34k1sh3r1c4, rawritserica
Yahoo IM: fr34k1sh_3r1c4
Email: fr34k1sh3r1c4@aol.com
boyfriend/girlfriend: girlfriend, leah
sexuality: bi
favorite food: barritos
favorite band: otep and gob
favotire sport: soccer and softball
Style: mine
Brittany spears or spear brittany? spear brittany
Kerry or Bush? kerry
Punk or Rap? punk
Metal or Pop? metal
Country or Oldies? oldies
favorite subject? math
favorite color: black
favorite store: hot topic
shoe size: 6
shoe brand: converse
brand in general: dickies
Car: black toyota camry
Smoke cigs? yah :( stoppin
Smoke weed? yah...lil
Anything else? nope
Drink? yah
Good girl or bad? good
Believe in God? nope
Favorite movie? simon berch and thirteen
job? nope
Favorite animal? dog
Pets: 2 hamsters, boobie and biache, and 5 fish
Siblings: brother, 18, jordan
Crush: brittani
Like this shit??? lol

(no subject)

name:Samantha a.k.a Sammie ( since there is like 79869 sams in this community )
Age:15
Location;Gainesville, Florida
School:Newberry
Maskot:panther
birthdate:06/06/89
eyes:blue
Height:5'7
hair:brown
Sex:female
AIM/AOL:thetasteofink135 or ydoesheluvme32
Yahoo IM:americanlemons2004
Email:x_im_fading_away_x@yahoo.com
boyfriend/girlfriend:eh none at the second
sexuality:heterosexual
favorite food:pizza
favorite band:The Used
favotire sport:uhh...sports arent really my thing..but i like watching football and baseball
Style:ummm me?
Brittany spears or spear brittany? spear brittany
Kerry or Bush?KERRY!!!!
Punk or Rap?punk i hate rap! they are just like yo my nigga and im like SHUT UP
Metal or Pop? uhh...i dont like heavy metal that much so ill say pop? since i do kinda like some of the new pop songs
Country or Oldies?oldies..haha i made 2 cds with oldies
favorite subject?ummm....history?
birthday:didnt we already have this question?
favorite color:red or black
favorite store:hot topic all the way..or spencers
shoe size:10
shoe brand:Vans
brand in general:Tilt
Car: 2005 red convertible mustang
Smoke cigs?used to
Smoke weed?used to
Anything else?used to
Drink?yeah
Good girl or bad?depends what u consider bad
Believe in God?yeah
Favorite movie?The Breakfast Club
job?Hitcocks ..since thats all im old enough for..b/c i still want me some money
Favorite animal?horse or dog
Pets:i have a dog and 2 cats
Siblings:nope
Crush:heh..i cant say for my friends that will see this..b/c no one knows
Like this shit??? lol..ummm sure?

(no subject)

name: Matt
Age:15
Location:Arlington, Massachusetts
School:Arlington High School
Maskot:dont have one
birthdate:9/10/89
eyes:brownish
Height:5'10" I think
hair:black
Sex:Male
AIM/AOL:Jumbomuncher
Yahoo IM:dont have one
Email:battmarry@gmail.com
boyfriend/girlfriend:nope
sexuality:straight
favorite food:hmm... any type of meat will do
favorite band:Dream Theater
favotire sport:frisbee
Style:not anyone elses
Brittany spears or spear brittany?-neither
Kerry or Bush?-Kerry
Punk or Rap?-Punk
Metal or Pop?-Metal
Country or Oldies?-Oldies
favorite subject?-don't have one
favorite color:Blue or black
favorite store:dont have one
shoe size:10 i think
shoe brand:addidas
brand in general:?
Car:mine mine? my parents? or the one I would like?
Smoke cigs?-nope
Smoke weed?-nope
Anything else?-nope
Drink?-nope
Good girl or bad?-Im not a girl, but I wouldnt care whether I were a good or bad guy
Believe in God?-nope
Favorite movie?-Id have to sleep on that one
job?-nope
Favorite animal?-I think Id have to say platypus
Pets:none
Siblings:brother, 19, Jacob
Crush:even if I did answer this one would it really matter? We all live in different places and wouldnt know who it was