?

Log in

Fucking faggots [entries|friends|calendar]
_CoMfOrT_zOnE_

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

[17 Nov 2005|09:29am]

ladyinbludress
Image hosted by Photobucket.com
comfort me

[15 Jun 2005|01:35pm]
xunsaidthingsx




Same kinda community as this only better cause we have theme's and interactiveness!!! And our mods work!
comfort me

[14 Jun 2005|06:21pm]

probey
Leaving, most communities. Innactiveism =|
comfort me

hey to all..if anyone is interrested in joining my community..hehe it is.laters. [11 Jun 2005|01:57am]
ch0ke_0n_this

comfort me

[09 Jun 2005|09:18pm]

probey
I'm so horribly sorry for not posting in here in forever, I've been having a lot of issues SORRY, I will try to be better with it though!!!
the midnight sky is another shade of blueCollapse )
2 hug comfort me

Aww =( [09 Jun 2005|12:59am]

urnamehere13
I am really sad to see it like this. I've been gone for a while I was hoping you people would keep it up. Maybe if we added contests or something. I asked if anybody would like to request things but nope. So yeah.

Homosexual issues are important and it can be anything related to it but nope. You don't like to talk. Gah. Maybe somebody could pikc it up again. I see a big no. Oh well I tried. You didn't. That means....

You suck all the sauce out of the L337!

Bye
Love from
Shorty.
2 hug comfort me

[02 Jun 2005|07:26pm]

insist_insanity
Okay I'm done with this community.
If anyone wants it just ask and I'll give it to you.
I'm not gonna shut it down because someday I might want to take it up again.


Alot of you are fucking pathetic and can't be active so thank you to the ones that have tried.


I guess I'm just a bad mod!


Bye,
Ryan
6 hug comfort me

[01 Jun 2005|03:41pm]

iluvfoamy
[ mood | content ]

Comfort MeCollapse )

6 hug comfort me

[30 May 2005|10:49pm]

cheeseisgood456
[ mood | tired ]

Comfort MeCollapse )

5 hug comfort me

[30 May 2005|12:37pm]

xlorix

because you know it's sexy
1 hug comfort me

[27 May 2005|03:22pm]

insist_insanity
[ mood | Fucking Pissed ]

This is a newer more detailed application in response to some Collapse )


And if you have any questions or complaints,
contact me and please don't post it in here.
Love,
Ryan

comfort me

Comfort me, please [26 May 2005|07:21pm]

nichire

Comfort MeCollapse )

12 hug comfort me

Comfort me please [26 May 2005|06:13pm]

killerxlove
Comfort MeCollapse )
2 hug comfort me

[26 May 2005|12:04pm]

xlorix
I'm adding everyone here so add me back =)

if you want off my friends list just say!!!

1 hug comfort me

[25 May 2005|10:24pm]
fuckme_imirish
Comfort MeCollapse )
2 hug comfort me

[25 May 2005|04:43pm]

xbroken_smilexx
Comfort MeCollapse )
8 hug comfort me

[25 May 2005|07:48pm]

insist_insanity
This is what I mean by promoting.You go into other communities That allow you to promote and just promote.This is what I am trying to do to prevent myself having to delete this community.Please uys I put alot of work into this community.Not to mention the other mods urnamehere13 and so_called_angel.So yeah.I promoted in 5 differant communites and I should be able to get more applications for it.So yeah.I really like what this community stands for and I think that it should be appriciated more.
But yeah,if this doesen't work you all only get 2 more days.
Dissapiontedly yours,
Ryan

http://www.livejournal.com/community/rad_____mods/

http://www.livejournal.com/community/funk_ified/

http://www.livejournal.com/community/_daintycupcakes/

http://www.livejournal.com/community/pink_juice/

http://www.livejournal.com/community/girlskissing/
comfort me

[23 May 2005|04:05pm]

insist_insanity
Okay guys.
We have Two properly filled out applications.
If we don't get that last one then your shit out of luck and I am deleting the community.
You have four days!!!!
2 hug comfort me

[23 May 2005|07:10pm]

xlorix
Comfort MeCollapse )
6 hug comfort me

Comfort me-- [23 May 2005|09:53am]

ixjoodlexi

 Comfort MeCollapse )

2 hug comfort me

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]